„ნაბეღლავი“ უკვე კორეაშიც გაიყიდება, – ამის შესახებ “წყალი მარგებელის” სტრატეგიული განვითარების მენეჯერმა, თინა მახარაძემ გადაცემა რედაქტ2-ში სტუმრობისას განაცხადა.
„ზოგადად, კომპანია იზრდება და პერიოდულად შეიძლება დაგვჭირდეს ზრდა საექსპორტო ბაზრების ზრდასთან ერთად. ჩვენი პროდუქცია გადის 27 ქვეყანაში, წელს დავიმატეთ თურქეთი და კორეა. ვცდილობთ, ვიყოთ დივერსიფიცირებული და ამა თუ იმ ქვეყნის წილი 5%-ს არ ცდებოდეს. კორეა მიმდინარე წელს დაგვემატა. პროდუქცია უკვე გავგზავნეთ და უკუკავშირიც მივიღეთ“, – განაცხადა მახარაძემ.
მისი თქმით, „რაუხის“ პროდუქციაც გადის ექსპორტზე, თუმცა „ნაბეღლავი“ არის „წყალი მარგებელის“ მთავარი ბრენდი და ამ მიმართულებითაც აქტიურად მიდის მუშაობა.
„ზოგადად, ექსპორტის მიმართულებით აქტიურად ვმუშაობთ, ძირითადად ტრადიციული ბაზრების მიმართულებით. ეს არის აშშ, იაპონია და ა.შ.“, – თქვა თინა მახარაძემ.
ინოვაციური სტარტაპების აქსელერაციის პროგრამა დამტკიცდა. “ქართული ოცნების” მთავრობის შესაბამისი დადგენილება საკანონმდებლო მაცნეზე 31 მარტს გამოქვეყნდა. პროგრამა 5-წლიანია და მისი მიზანი საქართველოს სტარტაპ ეკოსისტემის,…
საპენსიო სააგენტოში აცხადებენ, რომ საპენსიო დანაზოგების მსხვილ პროექტებში ინვესტირების საკითხზე გააქტიურება მიმდინარე წლის მეორე ნახევრიდან იგეგმება. როგორც სააგენტოს მთავარმა საინვესტიციო ოფიცრის…
Galt & Taggart-მა საქართველოს ეკონომიკური ზრდის პროგზონი 5%-დან 6.8%-მდე გაზარდა. საინვესტიციო ბანკის განცხადებით, ეკონომიკური პროგნოზის გადახედვის მიზეზი მიმდინარე წლის ორ თვეში…